úterý 30. října 2007

Plánování svatby

Jirka si pomalu začal zjišťovat jak to bude, když si vezme Tomáška domů. Nejprve jel do Letohradu. Tam mu nic neřekli a poslali ho do Žamberka. V Žamberku si sice nevěděli rady, ale zavolali do Ústí nad Orlicí. Nakonec mu všechno museli vyřizovat tam. Ale ani Ústí pořádně nevěděli a pořád volali do Pardubic.
Jednou sestřičky jen tak řekli: "Tak se vezměte tady." Zasmáli jsme se tomu s Jirkou. Ale už v tu chvíli jsem si říkala, že bych se tomu nebránila, pokud by Jirka chtěl. Sestřička mi vysvětlovala, že by Jirka neměl alespoň tolika běhání po úřadech. Myslela si, že se nechci vdávat já v nemocnici. Řekla jsem jí, že mě by to nevadilo.
Když zase Jirka přijel, tak jsme o tom mluvili. Domluvili jsme se, že zavolám na matriku, jestli by nás oddali v nemocnici. Paní byla moc příjemná. Řekla , že ano. Ale že je Jirka bude muset zase přivézt a odvézt. To už byl ale ten nejmenší problém. Dala nám termín 9.11.2007. Termín byl úžasný, přesně měsíc po porodu. Sestřičky z toho měli radost a hned koukli, která z nich slouží. Těšili jsme se na to všichni.

Žádné komentáře:

Okomentovat