čtvrtek 25. října 2007

Tomášek půjde do kojeňáku

Když už byla léčba zahájena, tak mi docent Žák řekl: "Tomášek bude muset jít asi do kojeňáku." Nějak mi to ani nevadilo. Říkala jsem si, že je to asi lepší, než kdyby měl být s Tomáškem Jirka doma. Uměli jste si snad představit chlapa doma jako matku a hospodyňku? Já tedy ne a kord toho mého.
Problém byl v tom, že i když by si Jirka chtěl vzít Tomáška, tak by mu ho nedali. Byl totiž po mě Horák a já jako svobodná matka. Jirka byl pro Tomáška jakoby úplně cizí člověk. Hrozná byrokracie.
Jirkovi jsem to řekla a nechala jsem rozhodnutí na něm. Tomáška chtěl ale za každou cenu u sebe. Nějaká paní z Fakultky nám tedy poradila co a jak. Dohodla nám, že nám to matrikářka sepíše. Jirka jí tedy musel přivézt na šesté patro k nám. Byla jako klasická návštěva. Sestřička mi donesla tužku a papír, který jsem měla podepsat. Stačilo, že jsem to podepsala před ní přes sklo. No a pak jí zase Jirka odvezl domů. Dostali jsme tedy i nový rodný list pro Tomáška, kde už se jmenoval Hubálek.

Žádné komentáře:

Okomentovat