středa 17. října 2007

Jak probíhal běžný den

Můj den začal tak, že asi tak okolo páté hodiny ranní se měřil tlak, teplota a puls. Odebírala se i krev. V sedm hodin mi sestřičky donesli snídani. Zapnula jsem televizi a sedla se ke stolu. Z postele jsem vstávala tak, že jsem si ovládáním dala postel tak, abych co nejvíce seděla. A teprve pak jsem se snažila z ní slézt. Den ode dne to ale šlo líp. Když jsem jedla snídani, tak přišla sanitářka a převlíkla mi postel. Po snídani jsem si šla do sprchy. Vyčistila jsem si zuby a šla si lehnout do postele. To už přišla uklizečka. Koukala jsem chvílemi na televizi a čekala na vizitu. Po vizitě jsem chodila na chvilku se projít po chodbě. Vždycky jsem se musela odpojit ze zásuvky a jít se stojanem. Člověk si na něj rychle zvykl, taková moje opora :-). Ještě před obědem se opět měřil tlak, puls a teplota. Oběd nosili kolem jedenácté. Po obědě přišla ještě jednou paní uklizečka. Odpoledne ještě jedna procházka a v pět byla večeře. Jo před večeří bylo opět měření, tlak, teplota a puls. Kolem půl šesté už chodili sestřičky na noční směnu. byli tam taky pořád, dělali totiž dvanáctky, protože jich bylo málo.
Zapoměla jsem Vám napsat, že když se čistili zuby, tak se nesměla používat voda z kohoutku. Nosili nám upravenou vodu, to abychom něco nechytli. A kartáček jsme si museli dávat do kelímku s dezinfekcí. Po vyčištění zubů jsme si museli vyplachovat pusu ústní vodou. To aby se nedělali boláky v puse.

Žádné komentáře:

Okomentovat