čtvrtek 4. října 2007

Anální divulze 4.10.2007

Snažili se mě uklidnit, že se mi po zákroku uleví od bolesti. Ráno před zákrokem jsem dostala klystýr. Na můj natržený konečník úžasná věc. Ještě před zákrokem jsem dostala vykapat destičky. Na pokoj mi poslali pána, který na tom zákroku byl. Vysvětlil mi jak to probíhá a že se nemusím ničeho bát. Během toho povídání jsem se začala škrábat. Myslela jsem si, že je to nervozitou. Ale ona to byla reakce na vykapané destičky. Zavolala jsem sestru, ta přišla i s paní doktorkou Hrudkovou. Museli volat na chirurgii, že přijedeme asi o 15 minut dýl. Do té doby ani jedna reakce. A když to člověk nejmíň potřebuje, tak to jde hned. Píchli mi něco do žíly proti reakci. Po chvilce se to uklidnilo a my mohli vyrazit. Vezla mě paní doktorka Hrudková a sestřička. Vezla jsem se na posteli :-). Když jsme tam dorazili, tak si mě vzal pan doktor dovnitř. Musela jsem si tam lehnout na lehátko a roztáhnout nohy jako na gynekologii. Řekla jsem jim kolik vážím a měřím. Něco mi píchli do žíly. Viděla jsem jen jak mi anesteziolog dává masku na dýchání a už nic.
Anální divulze je to, že se pod krátkodobou narkózou roztáhne konečník. Defakto se ty svaly vytahají aby šlo člověku jít líp na záchod. A jak je ten svěrač vytahaný, tak to má možnost zahojit se. Po roztažení tam dávají na 24 hodin nějaký špunt nebo drenáž. Nerozumím tomu pořádně, takže nevím. A to tam je kvůli tomu, aby zůstal svěrač roztažený.

Žádné komentáře:

Okomentovat