pondělí 29. října 2007

Teploty

Jednou ke mě přišel nějaký doktor na vizitu a říkal mi: "Koukám, chlupy na uších Vám ještě nenarostli." Ptala jsem se proč uši. No a ta léčba co jsem měla, byla totiž z králíka :-). Překvapilo mě to. Ale když si to tak člověk vezme, tak z něčeho to být musí.
Asi týden po zahájení léčby jsem začala mít teploty. Nejdřív jenom zvýšené a pak už to bylo 39°° a víc. Jakmile se to blížilo ke 40°°, tak jsem dostala takový "zázračný pytlík." Říkala jsem tomu tak, protože to bylo opravdu báječné. Pytlík mi vykapal, já se zachumlala do peřiny a asi tak za hodinu a půl jsem byla vypocená. Mokrá jsem byla od hlavy až k patě. Povlečení, prostěradlo, prostě všechno durch. Stalo se i, že mi teplota klesla na 35°°. Výhoda pro mě byla i ta, že to ulevilo od bolesti. Tenhle "zázračný" pytlík jsem ale nemohla dostávat pořád. To aby si moje tělo nezvyklo bojovat. Bylo to období asi týdne, kdy jsem bojovala s teplotami.
Asi dvakrát jsem k těm teplotám měla i zimnici. Člověk si řekne "zimnice". To je prostě že je člověku neustále zima a klepe se. Ale takovou zimnici, jako jsem měla v té době, jsem nikdy nezažila. Byla to taková zimnice, že jsem nebyla schopná cokoliv vyslovit. Zuby mi o sebe cvakaly takovou rychlostí, že to prostě nešlo :-). Fuj, raději na to ani nemyslet.

Žádné komentáře:

Okomentovat