pátek 30. května 2008

CT a ultrazvuk kyčlí

Byl podvečer, když mě sanitář vez na vozíčku na ultrazvuk kyčlí. Chvíli jsem cítila zase čerství vzduch, byla to příjemná vyjížďka :-). Sice jsem měla tu neprodyšnou ústenku, ale trochu vzduchu se ke mě přeci dostalo. Sanitář dal papíry na kartotéku a čekali jsme na chodbě. Pak donesl doktorovi a sestřičce ústenky a teprve pak jsme mohli jít dovnitř. Na ultrazvuku naštěstí nic nebylo. Ale myslela jsem si to, kyčle mě totiž neboleli. Takže jsme zase vyrazili zpátky :-(.
Když jsme jeli na cétéčko, tak to bylo jiný. Bylo nařízený, že se po areálu nesmím pohybovat. Ani s ústenkou. Takže přijela sanitka a ta mě vezla ten kousek na CT. Přišlo mi to děsně směšný. Sami vědí, že je to složitý, aby ode mě někdo něco chytnul i kdybych byla infekční. Ale byl to příkaz někde z hora. Na cétéčku to bylo v poho. Když jsme odjížděli se sanitářem, tak mi povídal, že prej to je dobrý. Takže info z první ruky :-). No a vyrazili jsme zase sanitkou těch pár metrů zpátky :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat