středa 28. května 2008

Plicař

Doktor z plicního přišel, prohlídnul si mě a opřel se o topení. " Poslech je dobrý. Pošleme Vás ještě na rentgen, cétéčko a ultrazvuk kyčlí, jestli tam nemáte zase výpotek."  Byl to takovej sympatickej mlaďák. Říkala jsem mu, že nemáme Tomáška očkovanýho na TBC. Pokud je ale zdravý, tak to ničemu nevadí. Že i kdyby to ode mě chytnul, tak by to přešel jako chřipku a vypořádal se s tím sám. Uklidnilo mě to. A nechápalla jsem, proč mi tohle nemohli říct už v Žamberku. Jo taky mluvil o tom odkašlání :-) . Prej tam ale mají nějaký urychlovač testů  na TBC, že to trvá je tři týdny. Klasickým způsobem to trvá šest týdnů. Takže to znamenalo, že bych za tři týdny mohla být už doma.
Taky za mnou přišel docent Žák. To mi udělalo velikou radost. Postěžovala jsem si jak hrozný to je v Alberťáku. Taky říkal, že i on sám byl překvapenej, že se z toho vyklubala tuberkuloza. Chvilku jsme si povídali a pak musel zase jít.

Žádné komentáře:

Okomentovat