pátek 2. května 2008

Výsledek magnetické rezonance

Teď jsem pořád čekala na výsledky. Bylo to dlouhé, ale asi jen kvůli tomu, že jsem se na ně těšila. Výsledky byly ale asi až za dva dny. A to jsem se znich kloudně nic nedozvěděla. Jen že mám osteopenii. To znamená odvápněné kosti. A ještě se tam psalo něco o nekroze kyčelního kloubu. To jsem ale nějak nebrala navědomí. Myslela jsem si, že to nic není. Docet Žák mě ještě objednal na denziometrii, snad jsem to napsala dobře. Tam se měří hustota kostí, nebo do jaké míry jsou odvápněné. bylo to poprvé, co jsem slyšela, že něco takového je.
Myslím, že byl víkend, když přišel na oddělení docent Žák. Přišel tam ve svém volnu. Byl totiž v cicilu a já ho znala jen v bílém :-). Přišel se mě zeptat co nohy a jak se mám. Na to jsem mu odpověděla, že dobrý.Ale zajímala mě jiná věc. Jestli to bude mít nějaké následky. Na to mi odpověděl: " No asi budeš mít nový kyčelní kloub. Ale neboj, to nic není. S tím se dá normálně žít." Mám kamarádku, která má kyčelní kloub už od svých 19ti let. Ale nikdy mě nenapadlo,že bych ho měla mít taky. Když odešel, tak jsem nad tím pořád přemýšlela. Dokud jsem neměla něco cizího v těle, tak jsem se necítila nemocná. Ale pořádjsem si říkala, že takhle už ze mě bude mrzák. Trvalo mi to asi tři dny, než jsem se s tím smířila.

Žádné komentáře:

Okomentovat