úterý 27. května 2008

Příjem na infekčním v HK

Už jsme vjeli do Hradce a já byla šťastná, že tu jsem. Nevěděli jsme ale kam máme přesně jet. Jestli na infekční nebo hematologii. Zajeli jsme teda nejdřív na infekční. Řidič se šel zeptat na ambulanci. Po chvilce přišel a říkal, že jsme správně. Museli jsme ale jet na druhou stranu budovi, tudy se přijímalo na JIPku. Vystoupila jsem ze sanitky a po chvilce přišla sestřička. Koukala na mě a říkala: "Vy chodíte?" Hrozně jsem se začala smát, proč bych neměla? Říkala jsem si. Až pak mi došlo, že docent Žák si nejspíš asi trochu přikrášlil, aby mě do Hradce vůbec dostal :-).
Sestřička mě odvedla do pokoje. Byly zde vysoké stropy a pokej byl úzký a dlouhý. Postel byla asi tak uprostřed a kolem ní spousta přístrojů. Věděla jsem ale, že pro mě nebudou. Naproti posteli byla na zdi televize. Pokoj byl v přízemí, okna byla do půlky zamalovaná bílou barvou. Z pokoje vedli ještě jedny dveře, do koupelny a na záchod. Koupelna byla veliká a v ní asi tři barely. Jeden na špinavé prádlo, druhý na odpad a třetí na odpad od sestřiček. V koupelně byly prosklené dveře, které vedli ven na ochoz. Chodili tudy pro odpady z barelů. To aby nemuseli přes můj pokoj. Asi aby něco nechytli :-) . Těmito dveřmi za mnou mohli chodit návštěvi.A bylo na nich napsáno " BIOLOGICKÉ RIZIKO" když jsem si to četla poprvé, tak jsem se tomu hrozně smála :-))))) Pozor na mě, jsem nebezpečná!!!!!! :-)))))

Žádné komentáře:

Okomentovat