pátek 6. června 2008

Už mě nechtějí :-)

Na infekčním v KH jsem ležela od 28.5. do 6.6. 2008. Bohužel mě tam dýl nechtěli. Byla jsem pro ně moc soběstačná a zabírala jim tam místo pro někoho jiného. A v tu chvíli jsem měla všechny důležité testy za sebou a už jsem musela jen čekat na výsledky, aby mě mohli pustit domů. A těch svých 35 prášků denně už bylo jedno, kde budu jíst. 
Na jednu stranu jsem byla ráda, že když budu zase v Alberťáku v Žamberku, že se budu moct procházet parkem a uvidím  Jirku a Tomáška. Do HK za mnou totiž nejezdili, zakázala jsem jim to :-). A hlavně jsem se vracela i psychicky uklidněná. Ale na druhou stranu se mi nechtělo kvůli doktoru, který tam byl. Prostě jsem mu jako lékaři nevěřila.
To že pojedu zase zpátky mi řekli den před odjezdem. Ten den se za mnou stavil i Docent Žák, aby mi to řekl. Myslel si asi, že budu zklamaná. Odpověděla jsem mu: "Třeba mě zrovna pustí na víkend domů." a on na to odpověděl něco v tom stylu, že těžko :-) . 

Žádné komentáře:

Okomentovat