úterý 1. dubna 2008

Další příjem

Večer se bolesti trochu uklidnily, to ale kvůli tomu, že jsem se doma z gauče vůbec nehla. Ráno jsem si zabalila věci, protože jsem věděla, že si mě tam nechají. Museli jsme nakrmit i Tomáška a zabalit věci i jemu. Termosku s horkou vodou na mlíko a prostě všechny věci k tomu potřebné. Tak a mohli jsme vyrazit.
Na to, jak to probíhal při přijetí už si nevspomínám. Vím ale, že jsem byla přijmutá na druhé patro. Což se mi nechtělo, byla jsem zvyklá na sestřičky a lékaře s páteho. Vím, že ten den mi nasadili antibiotika a nic víc se mnou nedělali. Chtěla jsem pořád něco na bolest. Během noci, jsem dostalaa 4x opiáty, ale zbytečně. Ležela jsem na posteli s pokrčenýma nohama. Když jsem začínala usínat, tak se mi nohy povolily a začaly mi padat jakoby do strany. V tu chvíli mě okamžitě vzbudila bolest. Byla to další nekonečná noc.
Ráno jsem si ještě došla na záchod, a pak už jsem zůstala sedět na posteli. I když jsem se snažila soustředit na něco jiného, tak to nešlo. Bolest byla silnější. Po chvilce přišla sanitářka a chtěla po mě, abych se šla umýt před vizitou. Odmítla jsem. Řekla jsem jí: " Já nikam nedojdu, umyji se až mi dají něco opravdu silného na bolest." Jenže to se jí nelíbilo. Musela jsem si sednout na tu jejich latrýnu, svléknout se a umýt se. Doesla mi v lavoru vodu a žínku na umytí.
Jakmile jsem byla umitá, tak akorát přišla vizita. Jenže když mě viděli na latrýně, tak si mysleli, že vykonávám potřebu :-) , a tak chtěli odejít. Moje spolubydlící je ale zastavila a vysvětlila jim, že tam jenom sedím. Pan doktor mi řekl, že mě dnes pošlou na různá vyšetření. Ještě když odcházel ze dveří, tak jsem na něj volala: " Dejte mi prosím něco na bolest."

Žádné komentáře:

Okomentovat