čtvrtek 3. dubna 2008

Pokračování ve vyšetřování

Pomalu jsem si zvykala na ty bolesti, ale byla jsem hrozně unavená a ospalá. Další, co mě čekalo, byl ultrazvuk. Ten je také v budově na hematologii, takže jsme nemuseli ani daleko. Tam už konečně něco zjistili. "Mám vodu v kyčlích." Hned jsem si vzpoměla, jak každý kdo byl na vytahování vody z kolene, mi vyprávěl, jak je to hrozně bolestivé. Vrátili mě na pokoj a objednali mě na ortopedii. Meziztím jsem se vrátila na tu scintygrafii. Poprvé mě dali do tunelu. Přišli ke mě a říkali: "Musíte se pořádně vyčůrat, nic tam přes Váš močový měchýř nevidíme." Jenže to znamenalo zase z lehátka na lehátko. Popovíst mě k záchodu, dobelhat se tam a zase zpátky. Vím, že sanitář mi chtěl pomoct až na záchod, ale šla jsem raději sama. Když už jsem v tom tunelu byla podruhé, takuž byli spokojení. Po vyšetření jsem zase šla na pokoj a naobjedvala se. Tato vyšetření bylo mimochodem vpořádku.

Žádné komentáře:

Okomentovat