úterý 4. září 2007

Návštěva u lékaře

Docent Žák si vzal dovolenou a já musela jít k jinému lékaři. Hned jak jsme přijeli, tak jsem šla na odběr krve z prstu. Na hematologii jsem tedy už přišla s výsledky. Věděla jsem podle nich, že budu muset dostat destičky i krev. Asi tak v 11 hodin mi přinesli destičky, za chvilku byli vykapané. Sedla jsem si do čekárny k Jirkovi a teprve 11:30 mě vzal hematolog. Řekl mi, že dostanu dvě krve. Začala jsem brečet. Věděla jsem že to bude na další tři hodiny. Doktor se mě snažil uklidnit. Něco v tom stylu, že chápe, že mám strach co se bude dít, to kvůli té nemoci. Jenže já mu vysvětlila, že je to kvůli tomu jak tam budu ještě dlouho. A že když už jsem donesla krevní hodnoty kolem půl deváté, tak že už se ta krev mohla zařizovat. Do toho ty hormony. Na to mi řekl: "Kurva ženská." Tyhle slova si pamatuji přesně. Pak pokračoval něco v tom stylu, že nevěděl, že tam už mám výsledky, že to bere vždy podle počítače. Další návštěvu mi naplánoval až za týden. Snažila jsem se mu ale vysvětlit, že to týden nevydržím s destičkami, ale marně. Domů jsme přijeli až ve čtyři.

Žádné komentáře:

Okomentovat