pondělí 20. srpna 2007

Dojíždění

Dojíždění 2x týdně bylo náročné. Pro mě ani ne, ale pro Jirku ano. Dělal na dvě směny a vždycky když měl ranní, si musel vzít odpolední. Do Hradce to máme hodinu cesty. Pak chvilku trvalo, než jsme se dozvěděli výsledky krve. Docent Žák mě ale posílal na odběr z krve. Ten byl na počkání, takže jsem měla oproti ostatním tuhle výhodu. Podle výsledků se rozhodlo, jestli můžu jet domů a nebo si počkat na destičky nebo krev. Když jsem dostávala destičky, tak to nebylo na dlouho. Museli je kvůli mě upravit a pak mi vykapávali asi 20 až 30 minut. Horší to bylo ale s krví. Nejprve mi museli vzít zkumavku krve, na nějaké křížení. Prý z té mé skupiny, vybírají ještě tu,co mi je nejblíž. Pak zase to upravení. To všechno trvalo asi tak hodinu a teprve potom mi to mohli pustit žilou :-). No a krvička tekla další hodinu. Nikdy jsem nechodila po doktorech a tak mi to tam přišlo nekonečné. Všichni tam ale na mě byli moc hodný.

Žádné komentáře:

Okomentovat