úterý 7. srpna 2007

diagnoza

Byl to hrozně dlouhý týden. Paní doktorka Štěpánková mi říkala, že už by to po týdnu v pondělí mělo být. Pamatuji si, že jsem z neděle na pondělí nemohla vůbec spát. Nemohla jsem se dočkat vizity. Pak ale přišlo velké zklamání. Výsledky ještě nejsou. Takže další den čekání a další probdělá noc. Druhý den už mi paní doktorka oznámila diagnozu: "APLASTICKÁ ANÉMIE" neboli útlum kostní dřeně. Moje těhotenství se do toho jen náhodou připletlo. A díky tomu malému drobečkovi se na to přišlo. Nevím jak bych jinak poznala, že mi něco je. Pro mě to znamenalo hlavně to, že už se po měsíci dostanu domů. Ten den byla velká vizita, kde jsem se dozvěděla, že mě v pátek pustí domů. Podmínkou ale bylo to, že budu muset 2x týdně do Hradce na krev. A pokud by mi něco chybělo, tak mi to musí dodat. Destičky a červené krvinky. Už tehdy mě seznámili přibližně s tím, co se bude dít po porodu. A poprvé už v té době padly slova: "transplantace kostní dřeně" Byl to pan doktor Belada, kdo to řekl poprvé.

Žádné komentáře:

Okomentovat