středa 23. ledna 2008

Starání o Toma

Tak tohle bylo jedno z mých prvních kocání. Pokoušela jsem se Jirkovi pomáhat alespoň přebalovat, než udělá mlíčko. Jenže jsem se hrozně bála, že mu ublížím. Teď už vím, že děti jsou jako z gumy :-). Hodně práce mi dalo oblékání. Vůbec jsem nevěděla jak na to. Jirka mi musel všechno ukazovat a vysvětlovat.
Nejvíc jsem si asi vyslechla u toho, že ho špatně beru a při kocání špatně držím. Pořád to bylo: "Pozor na hlavičku!" Ale věděla jsem, že musím mlčet. Poslouchala jsem a neodporovala.
V té době předělával chodbu u nás doma. A po týdnu jsem mu říkala, aby klidně jel, že Tomáška zvládnu přebalit a nakrmit, ale nikdy nejel. Bál se, že to nezvládnu.V té době, jsem si ale myslela, že to zmáknu. Stejně pořád spal. Odjel asi až po 14ti dnech, a to jen asi na tři hodiny.

Žádné komentáře:

Okomentovat