čtvrtek 17. ledna 2008

První noc doma

Večer jsme si šli lehnout. Jirka měl rozsvícenou lampičku, že je na to Tomášek prý zvyklí. Jenže mě to světlo vadilo. Teda i když lampička nesvítila, tak se mi spalo špatně. Pořád jsem se převalovala. Jakmile Tomášek trochu zakňoural, tak Jirka okamžitě zpozorněl. Nikdy bych neřekla, že i chlap pak bude mít takový instinkt. A to zrovna Jirka, kterého jen tak něco nevzbudilo. V noci ještě ke všemu vstával a Staral se o Toma. Přebalit, udělat mu mlíčko a nakrmit ho. Přišlo mi, že jsem vždycky usnula jen na půl hoďky a Tomášek se probudil.
Tahle fotečka je první, co máme s Tomáškem společnou. Bylo to moje první ráno doma. Tomášek brečel a Tak jsem řekla Jirkovi, aby mi ho dal do postele, než udělá mlíčko. Snažila jsem se ho uklidnit, ale marně. Teprve až přišel tatínek s lahví a vzal si ho do náruče, tak bylo ticho.

Žádné komentáře:

Okomentovat