pondělí 21. ledna 2008

Menstruace

V neděli večer jsem začala trochu krvácet, začínající menstruace. Radost sem z toho rozhodně neměla, ale říkala jsem si, že to zvládnu. Spalo se mi hodně špatně. Už k ránu jsem si všimla, že menstruace je pořad silnější a silnější. Jirku jsem upozornila na to, že jestli to bude ještě dvě hodiny takové, tak že pojedeme asi do Hradce. Bylo to hrozný, Pomalu jsem se nemohla ani pohnout. Ideální by bylo, posadit se na záchod a být tam, dokud to nepřestane.
Volala jsem do HK na hematologii. Bylo mi řečeno, že bude lepší když přijedeme, aby se koukli na krevní obraz. Nakrmili jsme Tomáška a vyrazili. Na hematologii si mě vzal pan doktor Radocha. Poslal mě na odběr krve a poslal mě na gynekologii. Odebrali mi tedy krev a Jirka mě odvezl na gynekologii. Na kartotéce jsem jim dala doporučení. Pan doktor byl zrovna na obědě, takže jsem musela čekat. Čekala jsem necelou hodinu. V té době jsem byla dvakrát na záchodě. Když přišel, tak si mě hned vzal do ordinace. K mému překvapení, mě chtěl vyšetřit. No nebudu to tady raději rozvádět, ale ženy si to určitě umí představit. No hrůza děs.
Vysvětlil mi, že jsem vysadila Orgametril a že tím je to krvácení. Dostala jsem dvě injekce do prdýlky proti krvácení. Dál mě předepsal hormonální léčbu Orgametril a Exacil na zastavení krvácení. Do třech dnů by to mělo skoro přestat. Orgametril jsem ale měla brát i nadále, dokud se mi nesrovná menstruace. Prý to bude dlouhá léčba, asi tak půl roku. Zas tak dlouhá ale nebyla. Po dvou měsících mi Orgametril museli vysadit, protože jsem měla horší jaterní testy.
Vrátili jsme se zpátky na hematologii. Jirka si šel pro párek v rohlíku a já čekala s Tomáškem na chodbě. Najednou tam vešel docent Žák. Vysvětlila jsem mu situaci. A on řekl: "Jak to, že mě nezavolali." Jenže mě bylo řečeno, že tam není. V tu chvíli přišel pan doktor Radocha a říkal, že můj krevní obraz je nádherný. "Skoro jako normální zdravej člověk." Udělalo mi to radost. Zrovna jsem se tedy i s docentem Žákem domluvila, aby mi odebrali krev na všechny testy už ten den. Měla jsem tam totiž jít k němu na kontrolu hned druhý den.
Takže i přesto, že jsem si zabalila věci, že si mě tam nechají, jsem odfrčela zase domů. Menstruace opravdu asi během třech až pěti dnů přestala.

Žádné komentáře:

Okomentovat