pondělí 24. prosince 2007

Štědrý den

Asi se budete smát, že moje přání na štědrý den byl klystýr :-). Věděla jsem, že potřebuji na záchod, ale nešlo mi to, ani čípek mi nepomohl. Před obědem mi teda sestřička donesla pytlík s vodou. Když jsem ho viděla, tak jsem jí řekla: "Jenom takovej malinkej?" Donesla totiž jen 0,25 litru. Byla jsem zvyklá na litránek. Smála se a říkala mi, že když to bude málo, tak ještě jeden doneseme.
Akorát když mi to vykapalo, někdo zaťukal na sklo. Návštěva. Teta a její přítel Franta. Vůbec jsem nevěděla, že přijedou. Asi mě nechtěli nechat na Vánoce samotnou, tak se přijeli podívat. Hrozně jsem se smála. Vysvětlila jsem jim, že pokud rychle půjdu pryč, tak ať mě omluví :-). Ale vydržela jsem to přes půl hodiny. Taky to bylo málo. S návštěvou jsem si hezky popovídala. Donesli mi i dárky. Dostala jsem kosmetiku a hezkou noční košili ze žirafou. Teď už ty noční košile jsou všude, ale tehdy to nikde neměli. Cukroví teta taky dovezla, ale sestřičkám. To mě taky potěšilo. Přeci jen jsou tam ty sestřičky hrozně moc důležité.
Potom co odjeli, jsem si nechala donést ještě jeden klystýr. Tentokrát sestřička donesla půl litru :-). Ani nevím, jestli mi to pomohlo, ale asi jo. Protože pak už jsem si o žádný neříkala.
Večeři jsme měli sváteční Ve folii šunkový salám, plátkový sýr a trochu zeleniny. Na té zelenině jsem si opravdu pochutnala. Normálně jsme jí tam totiž nemohli jíst.

Žádné komentáře:

Okomentovat