sobota 22. prosince 2007

Den po transplantaci

Toho 22.12.2007 ráno za mnou přišel docent Žák a ptal se mě, jak se cítím po transplantaci. Řekla jsem mu, že nijak zvláštně. odešel a po chvilce se vrátil zpět: "Krásnou buněčnou kostní dřeň máš. Z Bavorska a dárci je 27 let." To bylo poprvé a naposledy, co jsem se dozvěděla něco o dárci. Udělalo mi to hroznou radost. Už jenom to, že přišel docent Žák. Ten den v práci totiž vůbec neměl být. Myslím, že to byla dokonce i sobota. Na něm je totiž vidět, jak žije svojí prací. Nikdy jsem nepoznala lepšího lékaře než je on. Vím, že se mu můžu svěřit úplně se vším a že mě nikdy neodbude. Na hematologii ale jsou všichni doktoři perfektní. Myslím si ale, že to bude asi tím oborem. Asi by to nemohl dělat někdo, kdo k tomu nemá vztah. Jsou tam perfektní všichni.

Žádné komentáře:

Okomentovat