sobota 29. prosince 2007

Prospané vánoční svátky

Vánoční svátky jsem prospala. Zpětně si uvědomuji, že to bylo tím, že jsem byla zase na opiátech. Ale už jen 0,5ml/hod. Jak už jsem psala, mozek si ty opiáty prostě vynucoval. když mi to říkala paní doktorka Bělohlávková, tak jsem jí nevěřila a myslela si svý, ale teď jí dávám za pravdu.
U všeho se mi hrozně brzy zavírali oči. Každou chvíli jsem usnula. Vím, že se mi často stávalo, téměř každý den mezi svátkama, že jsem usnula u loupání mandarinky. Kousek šlupky jsem sloupla a usnula. Po chvilce přišla sestřička na pokoj a tím mě vzbudila. Mohla jsem tedy pokračovat v loupání mandarinky. Problém ale byl v tom, že jsem takhle tu mandarinku loupala třeba i tři hodiny. To co tedy bylo už oloupané bylo seschlé a nebylo to dobré.
Vím jen, že o těch Vánocích nic moc nedávali, takže jsem ani o nic nepřišla. Hezky jsem to prospala a tudíž mi ani nepřišlo, že mám doma být u vánočního stromečku se svým manželem a synem.

Žádné komentáře:

Okomentovat