pátek 23. listopadu 2007

Moje ruce

Jednoho dne v noci jsem zjistila, že se nemůžu ničeho dotknout rukama, od zápěstí dolů. Hned mě to bolelo, jakmile jsem se něčeho dotkla. Ráno jsem to říkala sestřičce. Věděla jsem totiž, že bude problém ve sprchování. Sestřička si ale myslela, že ten stojan jen budu tlačit. Ale ani to nešlo.
Na sprchování tedy přišla sanitářka. Bolelo mě i to, když mi sundavala noční košili, která mi přejížděla přes prsty. Jakmile jsem byla svlékla, tak začalo mytí. Sedla jsem si na židli, která je určená přímo na sprchování a myla mě. Pěkně celou. Byl to pro mě hrozný pocit. To, když jsem o sobě věděla, že nejsem schopná se ani vysprchovat. No na psychiku hrozné.
Už si ani nepamatuji jak to vyřešili. Jestli to odeznělo samo a nebo mi zase dali něco speciálního na bolest. Některé věci už si pamatuji jen úlomkovitě. Oni ty opiáty, taky totiž dělaly svý.

Žádné komentáře:

Okomentovat