středa 14. listopadu 2007

Jak si odvezli poprvé domů Tomáška

Po svatbě se šel Jirka kouknout na Toma. Zároveň se tam i domlouvali, kdy si Tomáška vezme domů. Chtěli, aby tam Jirka dva dny byl a staral se o něj. Aby ho sestřičky poučili co a jak se dělá. Spaní tam ale měli jen pro ženy, tak to pro ně bylo dilema :-). Jirka ale řekl, že tam spát nechce, že raději bude každý den jezdit. Musel si tedy zařídit mateřskou. Každou chvíli ze sociálky volali do Pardubic a zjišťovali co a jak. Prvních šest týdnů jsem na mateřské musela být já. Jelikož si Jirka vzal Tomáška když mu bylo pět týdnů, tak on ještě mateřskou nemohl mít a proto si musel na týden zařídit hlídačenku a až mě ukončili mateřskou, tak Jirkovi začala. Pro mě byla výhoda v tom, že když jsem měla novou neschopenku, tak taky nový průměr. Takže jsem měla o tisícovku víc neschopenky.
Tomáška si Jirka měl vzít domů ve středu. V úterý tedy přijel a chvíli byl u mě a chvíli u Tomáška. Ve středu přijel se svojí maminkou. První co prý řekla, když viděla Tomáška bylo: "Vždyť je jako malý cikánek a těch vlásků. To po tobě nebude." Musela jsem se hrozně smát, když mi to Jirka říkal. Původně tam měli být až do tří do odpoledne, ale už asi kolem oběda za mnou přišli i s Tomáškem. Přišli mi ho ukázat alespoň přes to sklo.
Pak jeli domů. Domů ale k babičce ( k mojí tchýni ). Doma jsme totiž měli rozkopaný domeček. Jirka dělal komplet kuchyň a chodbu. Tím jak jsem onemocněla a dřív porodila, to nějak nestihl. Babička si je tedy vzala k sobě. Bydlí v Žamberku v paneláku. Jirka zabral pokoj´, kde byl s Tomáškem. Přes noc a den, se staral o Tomáška Jirka. Babička chodila kolem třetí z práce, a tak od té doby až do osmy se starala babička. Každý den ho koupala jen ona.

Žádné komentáře:

Okomentovat