úterý 17. července 2007

Hrozící infekce CMV

Ve středu ráno přišla paní doktorka na vizitu a povídala: "To jsem ráda, že to nejhorší se vyloučilo." Ptala jsem se, co to nejhorší, mělo jako být. Odpověděla: "LEUKEMIE" Za ty tři dny co jsem tam ležela, mě ani na sekundu nenapadlo, že bych mohla mít leukémii. Takže mi to přišlo celkem směšný. Říkala jsem pak sestřičce, že mě překvapilo, že si mysleli, že to je leukémie. Od ní jsem se zase dozvěděla, že měli od lékaře zakázaný o leukémii předemnou mluvit. Prej to aby mě nevystresovali. Celá moje rodina taky mysleli na leukémii, takže se jim ulevilo.
Od pondělí až do pátku mi každý den odebrali v průměru tak 6 -8 zkumavek s krví. Testy mi udělali snad na všechno. Sledovali krevní obraz, ten se ale neměnil. Ve čtvrtek mi dali krev. Měla jsem málo červených krvinek, myslím jen 75, tak aby se dostával kyslík k miminku. V pátek mě poslali na gynekologii. Tam jsem si pobrečela. Bála jsem se, že budu mít postižené miminko, když se k němu nedostává kyslík tak jak by měl. Uklidnil mě ale, že je všechno v pořádku a že ty hodnoty nejsou tak hrozný. Vrátila jsem se na hematologii a naobědvala jsem se. Chvilku po té přišel primář z infekčního. Vyšel mi slabě pozitivní výsledek na CMV. Vysvětlil mi o co jde a že jestli jsem tu infekci měla v těhotenství, tak že je možné, že mé dítě bude postižené. Nejhorší na tom bylo, že byl pátek odpoledne, to už se žádné složité testy nedělají. Přišla i moje ošetřující lékařka. Ta mi ještě ke všemu řekla, že je na 96% jistý, že jsem si tou infekcí prošla. Prý by to vysvětlovalo to, proč mi takhle klesají krevní hodnoty.
Byl to hrozný víkend, probrečela jsem si ho dost. Sestřičky se mě snažili uklidnit, ale ty hormony dělali svý. O víkendu přijel i Jirka. Pro něj bylo důležité, abych byla vpořádku já. Miminko si prý můžeme udělat kdykoliv jindy. Byla to ale hrozná představa, jít na potrat ve 24.tt. V pondělí mě poslali na genetiku. Tam se prý rozhodne, jestli půjdu na odběr plodové vody. Paní doktorka mi tam ale řekla, že nevidí jediný důvod. Primářovi z infekčního se to ale nelíbilo. Takže dělali další testy. Ty v pondělí totiž vyšli negativní. Až do čtvrtu jsem čekala na výsledky. Bylo to neskutečně dlouhé čekání a hlavně i nervy. Výsledky byli negativní.

Žádné komentáře:

Okomentovat